07 August 2007

TERIMA KASIH LUIS GARCIA! SELAMAT MAJU JAYA!



Garcia dah dijual oleh Rafa dalam urusniaga yang agak membingungkan sebab berbanding lain-lain pembelian manager kita ni... Garcia cemerlang terutama dalam perlawanan-perlawanan besar. Gambar di atas ialah bila dia score gol kedua yang cantik untuk bye-bye kan Chelshit daripada FA Cup (on the way kita jadi FA Champion). Malah, aksi yang sama masa dia score lawan Juventus (on the way kita jadi Champion 2005). Garcia adalah nightmare kepada Chelshit. MangkukHo tak sudah-sudah mengutuk gol Garcia yang dikatakannya tidak masuk. Kira nasib baiklah sebab kalau tak, penalti akan dikenakan dan golkeeper retak kepalanya tu, akan dikad merahkan.
Pada masa yang sama, Garcia ni pun boleh tahan erratic. Memang dia akan score cantik dan penting masa game besar. Begitu juga aksi peliknya. Passing bolanya 4 dari lima akan tersasar. tetapi nisbah cubaannya ke gawang gol pun sama. Setiap lima percubaan, dia akan masuk 2 gol. Dan bukan sebarang gol pulak tu. Cantik belaka. Last season, dia cedera lama. Mungkin ini mendorong Rafa untuk beralih kepada pemain baru dan dalam usaha nak dapatkan belanja lebih, Garcia terpaksa dijual.
Well, Garcia... we really appreciate your magnificent contribution to LFC. You will always be welcome (when ever your team play us laaa...) Saluet to Garcia! SALUTE! SALUTE! SALUTE!

No comments:

EVA MENDEZ IS A KOP?

EVA MENDEZ IS A KOP?

The GOLDEN Team of Kenny Daglish

The GOLDEN Team of Kenny Daglish
If we have them now, say farewell to Arsenal, Man.U and Chelsea... if...